Power On/ Off

Deze voorstelling is onderdeel van de dagbesteding. Een voorstelling over macht en onmacht. Van politiek niveau tot aan de persoonlijke verhalen. Deze voorstelling is gemaakt met 5 spelers met een verstandelijke beperking onder leiding van Remi Walsarie. De spelers hadden veel invloed op het maak proces. Alle teksten hebben zij zelf geschreven, ze hebben actief mee gedacht aan de scènes en zelfs de titel en poster. Hierdoor konden ze echt hun eigen visies over het onderwerp vertalen en naar buiten brengen

De Toren van Merel

Deze voorstelling was onderdeel van de dagbesteding met 5 spelers met een verstandelijke beperking en 5 zonder.

Mijn Dromen Bestaan Echt

Deze voorstelling was onderdeel van de dagbesteding. De kast bestond volledig uit mensen met een verstandelijke beperking.
Het stuk ging over een jongen waarbij zijn dromen tot werkelijkheid kwamen.

Theater dagbesteding

Hierbij geeft RAUW meerdere dagdelen theater aan mensen met een met een verstandelijke beperking die een indicatie voor dagbesteding hebben. Hierbij zit een productie groep, zij maken en spelen voorstellingen, en een trainingsgroep, zij krijgen lessen en workshops binnen theater.

Vlog project: RAUW op Curaçao

Dit video project bestaat uit 28 afleveringen. Met deze dagelijkse vlog brachten de teamleden van Curaçao 2016 verslag uit van de theater projecten die zij in die maanden hebben gedaan.

Amor ta Speransa

Deze voorstelling is gemaakt en gespeeld op Curaçao. In twee weken hebben we met de leerlingen van Teatro Pispèin en jongeren uit de Siri Papaya een voorstelling gemaakt en gespeeld in het wijkcentrum van Seri Papaya.

Punda Vibes

Presentatie op het evenement Punda Vibes.

Workshops bij Pispèin

Deze workshops zijn gegeven op Curaçao. Twee weken lang hebben we workshops gegeven bij Teatro Pispèin/ Theatero Kadaken. We gaven workshops in de vakken spel, theatermaken, tekstschrijven en scenografie.

Theaterproject bij Mami Sa

Dit project werd gedaan op Curaçao. Een week lang werden er workshops gegeven en een presentatie gemaakt bij Fundashon Mami Sa, een opvangcentrum voor jonge alleenstaande moeders met hun kinderen.

Lessenreeks Bonhoeffer College

Een lessenreeks van 8 lessen waarbij we 2e jaarleerlingen van het Bonhoeffer College Castricum lesgaven in improviseren.

Girls & Boys

Deze voorstelling is gemaakt en gespeeld op Curaçao. I.s.m. Teatro Luna Blou/ La Tentashon. De 1e week hebben we workshops geven en de 2e week hebben we een voorstelling gemaakt.

Arts Camp

Dit project werd gedaan op Curaçao. I.s.m. Fina Dance Art School lieten we kinderen van 3 tot 10 kennis maken met verschillende disciplines zoals theater, dans en beeldende kunst.

Imaginabo

Deze voorstelling is gemaakt en gespeeld op Curaçao. I.s.m Dance and More Foundations hebben we een dans en theatervoorstelling gemaakt met jongeren en kinderen uit de wijk Barber.